Üdvözöllek a blogon!
Bármilyen észrevételed, kérdésed van, jelezd nekem.
Megteheted email-ben (kapcsolat), vagy itt a blogon (megjegyzés).
Több mint száz hasznos dolgot tettem fel az oldalra, ha nem találsz valamit, írd be a keresés ebben a blogban mezőbe balra.

Hasznos böngészést kívánok!

I'm looking for a job in a garden centre in Western Europe or in the USA which sells cactuses and other succulents.

2015. július 6., hétfő

Haworthia keresztezések!



Tavaly tavasszal néhány Haworthia fajt sikeresen összeporoztam. A magok nyáron beértek és leszüreteltem, majd elvetettem. A képeken a kikelt növények két csoportban láthatóak.
Haworthia mutica + Haworthia cymbiformis variegata. A másik H. mirabilis + H. cymbiformis variegata.

 Kíváncsian várom, hogy nagyobb korukban mennyire különböznek egymástól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése