Üdvözöllek a blogon!
Bármilyen észrevételed, kérdésed van, jelezd nekem.
Megteheted email-ben (kapcsolat), vagy itt a blogon (megjegyzés).
Több mint száz hasznos dolgot tettem fel az oldalra, ha nem találsz valamit, írd be a keresés ebben a blogban mezőbe balra.

Hasznos böngészést kívánok!

I'm looking for a job in a garden centre in Western Europe or in the USA which sells cactuses and other succulents.

2017. november 5., vasárnap

2017 tavaszi porzások



Idén tavasszal nagyon sok virágot összeporoztam, de sajnos nem kelt ki minden.
Általam érdekesnek hitt keresztezések, szinte kivétel nélkül nem keletek ki.
Haworthia fajból alig lett néhány növény és azokból is csak olyanok keltek ki, amelyek nem mutatnak nagy különbséget a két növény közt.
Aloe fajból idén jobb eredményeket értem el.
Az Aloe humilist sikerült összeporozni az Aloe peppermintel. A képen még nem látszik, hogy milyen lesz igazi formájuk, de kikeltek.

A másik ilyen porzás az Aloe humilis Aloe Bright Star

A harmadik pedig Aloe Doran Black és Aloe Bright Star összeporzásából lett növényke, de ez annyira kicsi, hogy nem készítettem róla képet. Egyébként nagyon kényes növényke, mert kikelt 10 darab és szépen elpusztultak sorban. Jelenleg kettő példánya él. Igyekszem vigyázni rájuk, hogy átteleljenek.
Minden összeporzásnál a termő fajt írom elsőként.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése