Üdvözöllek a blogon!
Bármilyen észrevételed, kérdésed van, jelezd nekem.
Megteheted email-ben (kapcsolat), vagy itt a blogon (megjegyzés).
Több mint száz hasznos dolgot tettem fel az oldalra, ha nem találsz valamit, írd be a keresés ebben a blogban mezőbe balra.

Hasznos böngészést kívánok!

I'm looking for a job in a garden centre in Western Europe or in the USA which sells cactuses and other succulents.

2017. március 19., vasárnap

Összeporzások Haworthia maughanii



2014-ben a növényt sajnos nem én poroztam össze, hanem rovarok, így nem tudom mivel sikerült megtermékenyíteni a Haw. maughanii anyanövényt. A 2015-ös vetés magoncait mutatom be és a képeken majd jól látszik, hogy különböznek az anyanövénytől.
Az anyanövény a szép sima, kerek formáival.
Korábban már írtam róla, itt a blogon megtalálható. 











Az első kép nagyítva készült, mert az egész növény 1cm átmérőjű. Akár még lehetne a sima formák miatt az eredeti is, de a maughanii levelein látható vízszintes lapok erről a pozsgásról lemaradtak.  









A következő növendék még kisebb mint az előző, de teljesen elüt tőle. Itt már a levél szélein apró fogak is megfigyelhetőek.








  

A többi képen is más színű, formájú egyedek láthatóak. Ősszel már nagyobbak lesznek és remélhetőleg különös, szép formákat mutatnak magukból. :)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése